Bilder i fel format??

fettso

Trådstartare
Inne på annons sidorna här på bukefalos bland annat,kan jag INTE lägga upp bilder på det jag har till salu. :( Bilderna har nog fel format,för om jag ska göra bilderna tillräckligt små för att läggas ut syns dom juh inte... :crazy: Hur ändrar man bildformatet??

Sv: Bilder i fel format??

Har du photoshop? Där kan man ändra storleken hur enkelt som helst och dessutom spara dem speciellt för webben så att de skall ta så lite plats som möjligt!

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 342
Senast: qitis
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 142
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka