Bilder: Lydnadsträning i Malmö

Ainon

Trådstartare
Här kommer en drös med bilder från träningen i Malmö.

En trevlig men blöt dag (kul att träffa alla), roligt också att se så lydiga och snälla hundar av alla de sorter.

Tyvärr var ju vädret inte det bästa för fotografering, fick använda högt iso så många bilder blev gryniga. Tyvärr så kommer jag inte ihåg namnen på alla :o
Alla bilder jag tog finns här: http://www.pixbox.se/alb_show_id945060_page0.html

24543122.jpg

nizzeienglasburk (eller hm ni var ju två?? Nåja ni får båda heta detta nick i inlägget :p) med Afgantik

24543123.jpg

Uno var dyngsur efter två timmars promenaden från centralen till klubben, fick vila och värma sig ett tag i buren.

24543124.jpg

Shäfertik (nizzeienglasburk) kör rutan

24543125.jpg

Så kom en ung busig schäferpojke (linafina) på besök

fortsättning följer...

Senast ändrad:
Sv: Bilder: Lydnadsträning i Malmö

24543128.jpg

Japp (jappisen)

24543129.jpg

Duplica och Smulan

24543130.jpg

Linafina med schäfer

24543135.jpg
24543137.jpg

Sjukt söt Italiensk vinthund (nizzieienglasburk)

24543141.jpg

Afgan hane (nizzieienglasburk)

24543142.jpg

En till liten ÄNNU sötare Italiensk vinthund (nizzieienglasburk)

Inte så mycket bilder på själva lydnadsträningen alltså tyvärr. Det får bli nästa gång då vädret förhoppningsvis ger bättre förutsättnignar

Senast ändrad:

Önskar att jag hade hund så jag kunde vara med. :cry:

Fina vovvar! nizzieienglasburk har tydligen en hel samling? :D Hoppas att ni får bättre väder nästa gång!

Vad fina bilder :laugh: Mina blev inte så bra utan mörka och gryniga. jag tog bilder på alla hundar men det var bara 4 som blev hyffsade som togs på nära håll. De andra blev helt gryniga och jättemörka så de går knappt at se :( Här är de bilder som går att se. Tack för en trevlig dag:)

Uno (Ainon)
P1012403.jpg

Afgan hane (Nizzieienglasburk)
P1012407.jpg

Smulan ( Duplica)
P1012406666.jpg

Japp (jappisen)
P1012405.jpg

Vi har fem hundar för tillfället. Snart kommer den sjätte :cool:

Jag måste bara säga att jag blev positivt överraskad och mycket imponerad att ni har så bra koll på ALLA 5 hundar. Det är inte vanligt att man ser =)

Tack :-) Alltid kul att höra :banana:

//Camilla

Jag måste bara säga att jag blev positivt överraskad och mycket imponerad att ni har så bra koll på ALLA 5 hundar. Det är inte vanligt att man ser =)

Tänkte precis skriva samma :D. Tummen upp för Er idag!

Alla bilder var väl hyffsat ok med tanke på vädret. Vet iofs inte om det är pg.a vädret som jag gör en sjukt knasig min på bilden där jag finns med :o

kl

Jätteroligt var det! Loppan (!;)) kunde till och med sitta still vissa gånger trots alla andra hundar.

Ja hon var ju duktig. Även på hoppet :) Lär sig fort

Vet iofs inte om det är pg.a vädret som jag gör en sjukt knasig min på bilden där jag finns med :o

Jo det var det helt klart, jag stod ju bredvid och in real life hade du inte de minen ;) Ainon måste ha redigerat dit den.. fyyy hhaha;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka