Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om du högerklickar på den bilden inne på pixbox du vill lägga upp (den fullstora bilden) och väljer egenskaper får du fram en adress till bilden. Markera den och kopiera den.
När du skriver ett inlägg så finns det en gul liten figur ovanför textrutan som ser ut som ett vykort (gul med gråa berg och ett "frimärke" på)
Klicka på den och klistra in adressen du kopierade tidigare. (kolla så att det inte blir dubbla http:// i början bara )
Då ska det fungera! Finns jättemycket info om hur man lägger upp bilder i tråden om bilder under forumet datorer
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...