Bilder på nya hästen...

Sv: Bilder på nya hästen...

han står bara konstigt på bilden, fick honom inte att stå normalt och still tillräckligt länge för att det skulle kunna fångas på bild... :D

och prismässigt... där nere fungerar det inte riktigt som i fritidsryttar-hästköpar-världen... man köper kapaciteten, inte fodralet... för det kan jag ju ändra på själv...

som peter säger "det bästa är att hitta stjärnorna i hästarna som ingen kan tro är stjärnor och sen lyfta fram dom själv"
och den här tror jag på...

:bow:

Jag blev sådan här :love: när jag såg bilden!

Hur är hästen annars?

Vissa svar förstår jag inte, BETYDLIGT magrare hästar har jag minsann sett :) Lite muskler och hull på honom så blir det nog kanon!

Lycka till!

han står bara konstigt på bilden, fick honom inte att stå normalt och still tillräckligt länge för att det skulle kunna fångas på bild... :D

Var ändå lite uppmärksam på spänningar etc. Min valack stod exakt så när han var som "värst" (spänningar). Att han råkar stå under sig just på kortet är en sak, men jag tänker även på "tuttmusklerna" mellan frambenen/vid bringan. Dessa kan blir förstorade pga spänningar, vilket de blev på min, o han stod och såg ut som din i bringan innan vi fick ordning på hans kropp.

Som sagt, det är säkert inte nåt - som du säger så står han förmodligen bara konstigt... Men var uppmärksam! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
688
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 295
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 922
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka