Bilder på schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ArdChuan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 780
Sv: Bilder på schabrak

Jag tror det är det blå shabraket högst upp till höger på popeyes bilder som jag har, fast mitt är mer duvblått (tja typ blå/grå eller vad man ska säga). Snyggt iaf!! köpt på skara hästsport för 500

vad kostade dina RG schabrak? för det finns dom med bredare kantband också??, mina sånna kostade 700 tror ja...dom grå är ju grymt snygga!! men vet någon var man kan få tag på huvvor till dom, vill inte ha en JW till.. matchar inte riktigt!

860/st.
Bredare kantband? Ja det kan du säkert få eftersom de syr upp efter beställning.
Hästbiten i sthlm säljer luvor också.

popeye skrev:
Om du menar bilderna som jag la in så är det Eskadronschabrak allihopa.

Sobre- ja det kan man fråga sig! har inte sett dem i verkligheten, men jag udnrar om inte D_K har ett sådant? Kostade typ 370 kr eller nått.

Annars är jag som sagt tokförtjust i mina Rgschabrak, och kommer äskert köpa fler om jag stöter på dem, trots att jag ska avvekla hästeriet :p Här är två av dem.

ååå så jävla snygga älskar alla RG :D :love: :love: :love:

Älskar mitt Albion (vitt) och mitt Equiline (brunt med brunt/vitt kantband) :love: :love: Vilken kvalité, perfekt tjocklek, inte sladdriga och ligger superbt under sadeln. Dyra men värda pengarna kommer inte byta på länge:love:

Apo

eq2.jpg

albi.jpg

Har nu två bilder också, tyvärr är kvalitén inte så god då jag för stunden bara har kameran i mobilen

Apo

Tjingeling här kommer bilder på mina favisschabrak
Första är CH-schabrak i lila fick just mail från Z"""tzas att de nu har julpriser på dessa endast 150kr(250 ordinare):) Blir bums ett till fast i rött.
Bra kvalite och snygga bra pris i vanliga fall men nu superpriser ju..
Bara måste ha ett till
schabrakpadallcolours01.jpg

Favorit 2 trots att jag är "Stor" Ior-schabrak från disney. Tilläggas tottons smeknamn är ior. Köpt på samma ställe som det förra..

disney.jpg

Funderar på följande schabrak efter jul
kamoflage.jpg

eller detta pessoa..
PessoaPlaidPad.JPG

pessoa%20fler.JPG

Vill ni kika mer på något av nedan visade bilder gå in på Z####tzas hemsida http://hem.bredband.net/denemt/
hälsn turbos

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 252
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 339
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka