Bukefalos 28 år!

Bilder på Simon

MissFideli

Trådstartare
Nu får ni äntligen bilder på Simon/Toby från min kull. Han är nu drygt 8 månader (blir det 4/8). Han ser väldigt hängig ut på bilderna, men han är sån när man lyfter upp. På utställningen fick dom nästan hålla upp honom för att han inte skulle drösa ihop på bordet :smirk:

Simon med sin matte
Bara Simon
Hmm, ja... Simon
Simon igen, vacker ögonfärg
Åh igen, purken
Nära
Puss på Simon
Ser du hakan mandalaki? Nä, inte jag heller
Vacker kille
Simon i öppna spisen
Tjusig, eller hur?
Snygging !!
Snygging igen !!
Hej då för denna gång !!
 
Så vacker han är. Men du fick väl flera kattungar eller hur :confused: Gillar teddybjörnslooken på britterna.
 
Ja, 2 honor. Den ena bor kvar här men jag har ingen kamera hemma att ta kort med :(
Den andra bor i sthlm och henne har jag inga nya bilder på.
 
:love: :love: :love: :love: :love:

Åh, på bild nummer två är han alldeles underbar :love: :bow: :love:!

Där ser man också hakan alldeles utmärkt :mad:. Hakan är där som det lilla trendiga bockskägget är :mad:!

Och på de andra bilderna skyms hakan bara av hans fantastiskt fina bulliga kindpåsar :love:...

mandalaki
 
Bockskägg :rofl: Du har då förklaring på allt.
Men visst är han läcker? Iofs är han ganska liten (syns inte på bilderna) men vilken massa !! Och kindpåsarna är enorma, han är ju ändå bara 8 månader lite drygt och har iaf 2 år till på sig att utvecklas ännu mer.

Men han måste börja showa ! Ska han lyckas på utställningar måste han visa upp sig ! Som det var sist sjönk han bara ihop och assistenten fick stå och holla upp honom på 4 ben. Han verkade nästan drogad :o :o :o :confused:
 
Usch vad beröm han får. Ja visst är han fin? Men ska han fortsätta bredda sig såhär så får dom göra dubbeldörrar genom hela huset snart :smirk:
 
Haha, nä, nån haka hittade jag inte ;)
Men han ser ut att ha väldigt trevlig typ :), kommer bli riktigt maffig.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hittade massa bilder på min andra Britt Julia, som jag inte tror ni sett. Hon bor ju inte hos mig längre, men iaf. En söt kelsjuk...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Alvia
·
Övr. Katt Nu när jag lyckats komma nära Vitnos har jag funnit en svart fläck på hennes haka. Det ser ut som en massa svarta blomfrön som sitter...
Svar
10
· Visningar
1 739
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 008
Senast: corona
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 827
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp