Bilder på tävlingsschabrak!

Sv: Bilder på tävlingsschabrak!

Jag ska köpa ett rött m silver kant, hästens namn på vänster sida i silver (kommer att bli äckligt snyggt på min svarta häst :p)

Just nu har jag bla Mias hoppshabrak men ska nog köpa ett från Equiline :) Superfina!

Senast ändrad av en moderator:

Mentan skrev:
Fast vid närmare eftertanke undrar jag om jag inte köpte det på Börjes *hmm*

Är 99% säker på att det är från Böjes
Har nämligen ett som ser exakt likadant ut fasst i annan färg som jag köpte på Börjes i Globen :p

Har ett (dressyr) vitt från mias med marinblått kantband, guldpasspoal och en vinröd bård lodrätt innanför guldpasspoalen i bak på schabraket. Det har i princip samma form som solviras schabrak. Lite mer fyrkantigt än mina "vanliga" mias schabrak alltså.. Skitsnyggt är det =) Matchar mina färger galant (dvs svarta läder, marinblå kvaja med guldknapp, marin hjälm o så vita ridbrallor då..) Grållen har svart läder.

I hoppning har vi icke tävlat.. men det blir icke vitt schabrak på hopptävling. Snarare marint med guldpasspoal.. Har en hel drös :D Men är rätt svag för ett våfflat, lite dyrare med tjock guldfläta :)

Mitt Albionschabrak som jag tycker mycket om:love:
Har bara tävlat dressyr med pållan, men det ska bli hoppning också så småningom och då blir det ett tävlingsschabrak där med.

albi.jpg

här är mitt bruna RG schabrak som jag brukar tävla i :) fast har såklart andra oxå. typ JW, Equiline osv..
JRJOGRLOCQENG.jpg

KAN du sluta att lägga ut det? Det är ju så förbannat snyggt:love: :love: Blir så läskad;) Hah skojja bara:angel:

ahha njaa när jag tänker efter så kan du gärna lägga ut det, vill ha ngt snyggt att titta på :love:

Har ett rätt nytt dressyrschabrak, ett Equiline, vitt med rätt tjock flätning i marinblått som paspoal, machar förståss min kavaj och hjälm:d . Vid två-dagarstävlingar brukar jag ha med mitt gamla vita Stubben schabrak som extra...

Till hoppning använder jag ett beige Equiline flat-schabrak med tjock guldflätning som paspoal...

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka