• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Nyrelski
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 855
N

Nyrelski

Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!

Sv: Bilder

Skulle tro att Gunnar inte haft tid att ladda upp dom...har för mig jag läst nånstans ang galleriet..Dom dyker ju inte upp på en gång. (tror jag)

Sv: Bilder

Nyrelski skrev:
Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
Moderator måste god känna bilderna först och det kan ta tid,jag fick vänta typ en vecka,innan mina bilder blev bild innan dess vart de bara vita rutor.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Krålus
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31