Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Knäppte kort på några av sniglarna igår kväll. Batteriet tog slut dock, ska fota fler lite senare idag Måste ju få några sista bilder innan de flesta flyttar
Har hoppat av skolan så jag kommer inte ha någon inkomst. Så det blir mamma som betalar djuren tills jag kan skrapa ihop pengar igen, och hon vill inte betala för alla de. Så 3 råttanter och 4 sniglar ska behållas, resten flyttar
De som är så coola
Men jag kan erkänna att skallösa sniglar är lite creepy, jag är iaf ite så förtjust i de annat än att det finns en del ruskigt snygga arter... Men pannkakorna är undantag
Ska visst vara vanligt att de dör när det blir vinter hörde jag, och så finns det ju fall där grönsakerna varit besprutade och det inte hjälpt att skölja så de dött pga det, eller så kan det ha blivit för varmt för de (inte speciellt troligt dock)... Jag har iaf ingen aning om vad som hänt
De är stela, typ som vissa sniglar man kan se ute, dvs de som inte är överkörda då...
Juridik & Ekonomi Summorna i sig är ingen fara så länge en håller koll på hur mycket en behöver sätta av till skatten (skiktgränsen 2024 för statlig...
Hästhantering Andra träningen igår efter vårt långa uppehåll och det var så kul! Vi satte upp en liten skyddad kontakt med 5 låga staketpinnar och la...