Turali Trådstartare 25 Sept 2007 #1 Häromdagen var vi ute och fotade jyckarna, postar lite bilder: (Mammas hund sliter sig....och Lilo faller)
Häromdagen var vi ute och fotade jyckarna, postar lite bilder: (Mammas hund sliter sig....och Lilo faller)
C castle_bar 25 Sept 2007 #3 Sv: Bilder Ojoj OJ !!! Vilka underbara bilder!!! Vackra, perfekta, coola... på två galet fina hundar! Älskar den första bilden!
Sv: Bilder Ojoj OJ !!! Vilka underbara bilder!!! Vackra, perfekta, coola... på två galet fina hundar! Älskar den första bilden!
N Nozer 25 Sept 2007 #6 Sv: Bilder Jäkligt snygga bilder, bra komponerat o bra rent kvalitetsmässigt! Känns som du har en del fotokunskap? Vilken kamera? /Tobbe
Sv: Bilder Jäkligt snygga bilder, bra komponerat o bra rent kvalitetsmässigt! Känns som du har en del fotokunskap? Vilken kamera? /Tobbe
Turali Trådstartare 25 Sept 2007 #7 Sv: Bilder Ska jag vara ärlig är det inte just jag som knäppt bilderna, utan mammas sambo. Jag tror det är en canon 350d (kan det stämma?) Han hade köpt ett nytt objektiv som han provade, var dock inte nöjd över det då han inte tyckte att någon av bilderna han tog blev särskilt skarp. Så det är han som står för fina bilder- och jag för snygga hundar
Sv: Bilder Ska jag vara ärlig är det inte just jag som knäppt bilderna, utan mammas sambo. Jag tror det är en canon 350d (kan det stämma?) Han hade köpt ett nytt objektiv som han provade, var dock inte nöjd över det då han inte tyckte att någon av bilderna han tog blev särskilt skarp. Så det är han som står för fina bilder- och jag för snygga hundar
Minerva 26 Sept 2007 #8 Sv: Bilder Otroligt vackra hundar och otroligt vackra bilder hälsa mammas sambo att jag gärna tar en fotokurs hos han
Sv: Bilder Otroligt vackra hundar och otroligt vackra bilder hälsa mammas sambo att jag gärna tar en fotokurs hos han
S soffeloffan 26 Sept 2007 #10 Sv: Bilder Vad fina hundar. OCH bilder En Pongo och en Perdita :smirk: Gillade hunden med svarta fläckar!
Sv: Bilder Vad fina hundar. OCH bilder En Pongo och en Perdita :smirk: Gillade hunden med svarta fläckar!