Bildredigeringsprogram

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 729
S

ssannna

Jag letar efter ett bra och gratis program för bildredigering att ladda ner. Inget avancerat, utan mest för att ta bort röda ögon och beskära lite. Så simpelt och lättförståeligt som möjligt helt enkelt! :)

Sv: Bildredigeringsprogram

Hejsan!

Bildprogrammet, GIMP, är helt gratis och går att bygga på med fler "delar" när man behöver och grunddelen är liknande Photoshop. Gör bara en sökning på Google, så ska du kunna hitta sidan där du kan ladda ner den. Annars kan du också kolla efter Photoshop Elements, som är en enklare version av Photoshop CS! :laugh:

Lycka till!! :D

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 887
Senast: Bullen22
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 316
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka