Bildtråd Vojlockar

pulkaskurk

Trådstartare
Såg nu att det faktiskt finns fler än jag som gillar vojlockar :)

Kan ni inte visa bilder på era vojlockar och vilket märke det är så får vi lite lättare att hitta när vi är på vojlock-jakt :p

Sv: Bildtråd Vojlockar

Jodå, här är en till som gillar vojlockar. Ett schabrak ser ut som ett täcke på min lilla kortryggade pålle!
Och jag har märkt att det blir bara svårare o svårare att få tag på vojlockar.
Denna vojlock som jag har under sadlen köpte jag samtidigt med sadlen.

Sen har jag en vojlock som jag har när jag rider barbacka. Tror den är köpt på Bö**es.

En inte alltförbra bild på vojlocken inköpt för nått år sedan för 30kr på börjes!

2008-07-0519_03_0001.jpg

En från börjes som är luddig och go
IMGP0499.jpg

Har även denna till tävling, med plats för nummerlappar, snyggare på hästen..
81113.jpg

Om det inte finns i butiken så kan man beställa vojlock från t.ex. Mias i valfria färger förutsatt att butiken är återförsäljare av Mias förstås. Jag har ett par vojlockar därifrån och de är av lika bra kvalitet och passform som deras schabrak.

Om du ska ha vojlock till dressyrsadel kan det vara intressant att kolla hos butiker som säljer utrustning till islandshästar. De brukar ha mycket bättre sortering av det än vad "dressyr/hopp-butikerna" har.

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 537
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka