• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

Oj va förvånad jag blev.. tror det är första gången jag ser dig på bild och du ska inte se ut så.. :) Fin i håret =) (du ska ju vara lite mera rosa och lila ;) )
Så här menar du? :p
Harriet-Veil.gif

Fast jag önskar väl mer att jag såg ut såhär...
jobelly3.gif

Det här är nog en av de finaste bilderna jag har. Den värmer i hjärtat, saknar honom så.

Annars ser jag vanligtvis mer ut så här: :)

Hahaha :rofl:

Inte har jag fattat att det är en flodhäst du har som avatar, åh, haha, vad roligt :D
den är skitkul och den är så mycket JAG...
Dels så var det en period i sena tonåren då mina vänner i stallet lite skämtsamt kallade mig för flodis (tack, eller?? :p)
Dels så ÄR jag alltid skär - blir aldrig brun utan bara illröd, så jag undviker solen
och dels så har jag massor av överskottshud på magen efter mina graviditeter.
Så lilla "Harriet Veil" är liksom SÅ mycket JAG... :love:

Jag har heller aldrig sett att det är en flodhäst, utan tänkt på en arabisk magdansös. Mer dansande flodhästar finns i Fantasia. Jag tycker att detta är något av det bästa som Disney gjorde:

Fantasia

Fast det är ju ingen tråd vi ska bedöma andras bilder i direkt så jag kände i alla fall att det där var en onödig kommentar när du dessutom tog tummen ner..

Och jag tycker om bilden tack vare dess bakgrund. Björkarna, skogshuggarskjortan och gummistövlarna.
En spontan bild på platsen som jag så kommit att älska tack vare känslan den ger:)

Aha! Den gör tummen ner! Har inte alls sett det förut, trodde den kliade sig i huvudet eller nått.
Har väl inte kollat så noga heller eftersom jag inte gillar dem nya men ändå:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 487
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka