• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

Jag tycker inte bakgrunden är det minsta rörig utan passar in! Ni är jättefina, både du och pållen! Fin känsla i bilden! :)

Och jag tycker om bilden tack vare dess bakgrund. Björkarna, skogshuggarskjortan och gummistövlarna.
En spontan bild på platsen som jag så kommit att älska tack vare känslan den ger:)

När man säger "björkarna" då tänker dom flesta kanske på LEVANDE SKOG!

"I´m a lumberjack and I´m okej!"

Det är en reklambild kanske.

Här är jag och min gamle kompis:

KompisarCrop_zps3c55de1e.jpg

En reklambild för vad? Mellanskog?
Nej det är resultatet av en gallring av egen björkskog på egen mark...
Menar du att det är fel att gallra skog?
Förstår inte den negativa tonen?

Vi tog för kännedom många fina bilder i skogen också, det är inte så att jag har någon dragning till just fallna träd.

?

Jag håller med om att bilden är jättefin! Jag förstår att du är nöjd med den. Med all rätt!
Jättemysig känsla!

karindk60:
Vi är grisar båda två. Vi räds inte lite gegga. ;)

Det är inget att bry sig om, denne människa provocerar i många trådar och verka tycka det är roligt, men har väl inget liv om h*n måste racka ner på andra ideligen. Dålig självkänsla.
Så skit i det bara, din bild är jättefin!

Tack så mycket :) glad jag blir!
Har mkt fina bilder på oss tack vare min fina vän, vilket jag är glad för nu då han är såld sen ngt år tillbaka.

Helt plötsligt fick ordet "skogshäst" en ny innebörd.
s.laugh.gif

Både den svartvita bilden och bilden i skogen är mycket fina; jag tycker om dem båda. Den svartvita trodde jag var en arrangerad bild med en professionell fotograf. Den är perfekt med den bakgrunden.

KL

Jag avskyr att vara med på bild för jag anser att jag är så gräsligt ful på alla bilder, men här är en i alla fall. Har dock gått ner ca 15 kilo sedan bilden togs. :)

578399_10151106797427545_1703624653_n.jpg

Tack! Jag tyckte den var lite söt trots leran. Skulle försöka få till någon bild bara pang så till en grej. Det är lera överallt ute och vi hade dåliga mobilkameror som inte funkar i ridhus.
Du är inte den första att tro något sånt. ;)
Jag har ett rätt stort spann i min personlighet. Många tror att jag endast är en "sminkbrud från stan". Men de som sett mig osminkad i leriga stallkläder när jag tex gör problemlösning med någon stor, rörlig häst som skrämt folk har nog tvärtom svårt att se mig som den där uppiffade tjejen som man kan ta med på middagar i möblerade rum utan att skämmas. :P

Sulax:
Jag tycker inte alls du behöver känna så! Du har tex jättefina ögon och läppar!
Jättesöt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 487
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka