JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Biljard är helt okej - men ridning bäst
(Expressen)
Glöm den blodiga biffen. Nu vill svenska singlar dejta sportigt och hälsosamt. Till exempel på hästryggen.
– Ridning har precis utsetts till den mest romantiska sportdejten, säger Helena Ehnbom på Match.co
http://www.expressen.se/index.jsp?a=292795
Moderator
Hästnyheter
(Expressen)
Glöm den blodiga biffen. Nu vill svenska singlar dejta sportigt och hälsosamt. Till exempel på hästryggen...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter För första gången på 37 år har jag stekt blodpudding och lite mysko konsistens att skära i ju 😅.
Lite soffhäng och finalen av Masked...
Fjordfrälst
3 minuter sedan
Svar: 1 064
Visningar: 31 056
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Hiss på den här! :d
”Min” lilla Coop som brukar vara sist med allt nytt har tydligen ändrat inriktning och satsar på importerade livsmedel
Seaside
4 minuter sedan
Svar: 1 123
Visningar: 72 572
Allmänt
Akvarietråden V
Övr. Djur Vet inte om man på något vis kan fånga upp blackworms från ett akvarium och mata i ett annat... tänker att det blir svårt eftersom de...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 1 443
Visningar: 43 811
Djur
Diskbråck
Hundhälsa Så gjorde vi åt Lemmy också när han hade burvila efter sin op! Nu var inte det diskbråck men ändå burvila. Vi gjorde en...
bollen__
10 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 658
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jahopp. En av mina favoritklubbar ordnar tävling i rallylydnad snart. Dubbla starter. Och jag jobbar såklart den dagen. Kollade med...
Red_Chili
15 minuter sedan
Svar: 1 381
Visningar: 84 542
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Såg ut som Katt hade piskränder efter kvällens pass på väldigt blöt utebana🙈. Rider inte ens med spö... Hon börjar äntligen varva ner...
Fiorano
Alldeles nyss
Svar: 1 473
Visningar: 115 949
Grenar
Brunstproblem?
Ridning Hästens ägaren är också förbryllad.
Hästen har inte visat detta beteende tidigare, men under hennes ägo bara ridits sporadiskt och mest...
Tillis
Idag kl 20:38