Billig, blå kavaj

Breccia_

Trådstartare
Ja det behöver jag - akut! :D
Blå, billig och helst att köpa på plats så man kan se om den sitter något så när iallafall.

Sv: Billig, blå kavaj

Pikeur har ju flera som är fina :love: Men dom kostar ju en del med, har själv en blå victor hugo (modell dressage) som jag gillar, köpte den för 400 *fynd* :D .

Senast ändrad:

Jag ska köpa Pikeur till nästa säsong men nu behöver jag bara en billig, blå som passar mig något så när.
Har en blå hjälm och en svart kavaj och det känns lättare att köpa en ny kavaj eftersom det kan man komma undan billigt med. Synd att man inte får tävla med skjorta + väst.

denna tyckte jag var fin, för 350 spänn.
ser ju ut som en Pikeur.
http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?sekt=8&rub=50057&annonceid=4661383

annars har ju Jacson helt ok kavajer.

eller varför inte denna :rofl:
4715520_11102006214015.jpg

Ja alltså det är ju blått på den... :angel: haha nej.
Men den första är säkert för kort i ärmarna för mig. Får titta när jag åker o handlar glansspray imorn!

attans, men jacson tror jag är rätt lång i ärmarna..Hera här på buke har en sån, o hon har svinlånga armar (o ben) o den sitter jättebra på henne..

(Pikeur går ju o få med extra långa armar..det har jag på min..för det är kortare ärmar på Min Equiline kavaj..)

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: tara
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Edla
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 034
Senast: Hermelin
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka