Billig bra laptop

AgentCarter

Trådstartare
Efter en problem fylld höst så verkar nu min data ha lagt av för evigt, eller ja den kan inte längre startas.

Så nu ska jag leta reda på en ny, men känner mig helt lost på vad jag vill ha.
Enda jag vet är att jag helst inte vill gå över 5000kr, men kan man ens få något bra för det?

Jag har väl inga extrema krav, utan jag vill kunna spela sims, ha bra minne och helst en skärm på 17" men med tanke på prisklassen så är nog det omöjligt.

Jag tror det bara är detta jag vill ha, men jag kanske kommer på njågot mer på vägen!

Datorn behöver inte finnas i en fysisk butik.

Sv: Billig bra laptop

Jo, det är tyvärr det tråkiga i ekvationen. Känns som jag lägger mig alldeles för lågt i prisklass för att hitta något speciellt när jag inte riktigt vet vad jag ska ha

Sv: Billig bra laptop

Jag köpte dator för tre år sen, köpte då i en riktig data butik. Köpte den billigaste dom hade och dom sa då att jag inte ens behövde en så bra dator. Betalade då 6500. Såg nu att de även har börjat med billigare datorer.

Annars håller jag med om att det är svårt att köpa ny dator.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 148
Senast: Calmiche
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 204
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: cassiopeja
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna... 2
Svar
22
· Visningar
2 365
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka