Billig Lädergrimma (Jacson ?)

cactuspower

Trådstartare
Tänkte kolla lite efter en lädergrimma till min häst men vet inte riktigt
vad jag ska ha för någon. Funderar på en från Jacson tycker de ser helt ok ut. Vad tycker ni om dom? Eller har ni andra förslag?
Säg att priset får landa på max ca 300 kr.
Ska ha den mest till vardags..

Sv: Billig Lädergrimma (Jacson ?)

Hööks har en för 279 kr, om man kan stå ut med mässing och löpande ring under hakan. Tycker den droppformade nosremmen är rätt snygg...

Jag har en Jacson, helt okej tycker jag! Jag har iofs inte använt den så mycket (har en annan slit-och-släng-grimma) men än så länge är den bra! :)

Hej! Du kanske inte har möjlighet att åka dit. Men på Ullared har de jättebilliga lädergrimmor, typ 50 kr. Köpte en jättefin brun med mässingspännen :banana:

Man kan gå in på deras hemsida och ringa till dem, så skickar de sakerna man vill ha också!

Kan bara hålla med! Lädergrimmorna från gekås är faktiskt jätta bra! Både snygga,hållbara och framförallt billiga!!:)

Jag tycker Jacsons är fina! Första gången trodde jag det var något dyrare märke på de och att de kostade mycket mer, såg typ ut såhär: :eek: när jag såg prislappen!

jag köpte en brun läder grimma med typ gult foder för typ 79 kr på hööks, den vart snygg när jag putsade den, har använt den till hästen i kanske en månad o den ser ok ut fortfarande. Rekomenderas som vardagsgrimma!

Jag har en lädergrimma ifrån Ullared. Den såg trevlig ut vid köpet.
Nu underhöll jag dock den inte eftersom min häst hade den på sig under större delen utav sommarbetet. Efter betet såg den rätt tråkig ut och inte alls lika fin som vid köpet :( Så därför tänkte jag köpa en ny.

cactuspower skrev:
Tänkte kolla lite efter en lädergrimma till min häst men vet inte riktigt
vad jag ska ha för någon. Funderar på en från Jacson tycker de ser helt ok ut. Vad tycker ni om dom? Eller har ni andra förslag?
Säg att priset får landa på max ca 300 kr.
Ska ha den mest till vardags..

tycker helt okej :) Hööks har också flera stycken som e snygga och som passar till vardags :)

håller med - Jacson har bra grejer till bra priser. H**s är skit kvalitet jämfört med dom - tycker jag.....

Jag har den från börjes som kostar runt 140 :-, jag är jättenöjd med den! Många tycker att den är snygg och blir jätteförvånade när de hör hur billig den var!

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 588
Senast: attheedge
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka