Billiga Eskadronschabrak...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 160
O

overtyre

Här kommer ännu en schabraktråd av mig.

Den här gången gäller det Eskadronschabrak. Efter att ha velat lite fram och tillbaka så har jag bestämt mig för att pållan min ska få ett schabrak av märket Eskadron, eftersom alla schabrak hon har nu skaver, och eftersom de dessutom är väldigt snygga. Men nu undrar jag var man kan köpa dessa schabrak billigast?

/Frida

Sv: Billiga Eskadronschabrak...

Okej. Det var ju ganska billigt för att vara Eskadron. Vet du om man kan beställa andra färger än de som står där?:confused:

Okej det låter bra. Då får jag göra det! :D

Till er andra; Fortsätt gärna leta billiga Eskadronschabrak! :angel:

Det var ju billigare där, men det finns inte i de färger jag vill ha... :crazy:

overtyre skrev:
Det var ju billigare där, men det finns inte i de färger jag vill ha... :crazy:

Calevo har i rosa i alla fall, bara att maila dem och be om det. :D
Bilden jag visade dig på massa rosa Eskadron grejer förut är från Calevos hemsida.

Oh vad bra!:) Vet du om man måste skriva på engelska? :crazy:

overtyre skrev:
Oh vad bra!:) Vet du om man måste skriva på engelska? :crazy:

Det tror jag nog (tyvärr) eftersom det är en tysk (?) hemsida.. :crazy:

Okej. Misstänkte det. Förhoppningsvis kan jag göra mig förstådd. :p Men vet du om det finns ett rosa med grått kantband? Det på bilden hade brunt och jag vill hellre ha ett grått.:angel:

overtyre skrev:
Okej. Misstänkte det. Förhoppningsvis kan jag göra mig förstådd. :p Men vet du om det finns ett rosa med grått kantband? Det på bilden hade brunt och jag vill hellre ha ett grått.:angel:

Det får du nog fråga dem. :D
Eller Diabolical_Kitten här på buke.. har för mig hon ville ha ett sådant förut. :p

Kruxet är att jag inte har den blekaste aning om vad kantband heter på engelska, och jag misstänker att det inte står i ett vanligt svensk-engelskt lexikon. ;)

Jag frågar nog katten först. :D

overtyre skrev:
Kruxet är att jag inte har den blekaste aning om vad kantband heter på engelska, och jag misstänker att det inte står i ett vanligt svensk-engelskt lexikon. ;)

Jag frågar nog katten först. :D

Men det står väl någonstans på hemsidan eller någon annan hemsida.. eller är inte paspoil samma sak som kantband? :confused: :p

på svenska är passpoil en egen grej jämfört med kantband.

Tror det jag vill kalla passpoil heter piping, alltså snör-aktiga som sitter innanför kantbandet...
Och själva kantbandet heter nog binding /rope binding.
Men jag är inte helt säker.

ScissorHands skrev:
på svenska är passpoil en egen grej jämfört med kantband.

Tror det jag vill kalla passpoil heter piping, alltså snör-aktiga som sitter innanför kantbandet...
Och själva kantbandet heter nog binding /rope binding.
Men jag är inte helt säker.

Så är det säkert. :)
Jag har ingen aning själv, jag bara gissar. :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
676
Senast: Fetaost
·
Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr... 2
Svar
22
· Visningar
2 235
Senast: Mia_R
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 072
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?