Billiga neopreneboots

Breccia_

Trådstartare
Som ser ut typ som eskadrons fast billigare, tänkte köpa ett gäng och eskadronen går ju sönder direkt även fast dom är snyggast så motsätter jag mig att köpa nya.
Och nej Centaur, inte din sida för då kommer jag ruinera mig på allt fint som fanns där :p
Så, kom igen, massor med tips! Gärna i andra färger än svart o vitt, t.ex. gråa, beiga o.s.v.

Sv: Billiga neopreneboots

:p

Jag tycker globus bootsen är bra, dom med konstläderutsida. Finns iofs bara i svart men.. Kostar runt 100kr paret.

Men dom är så fula, för du menar väl dom med sömmarna runt om? Jag vill ha helsläta, precis som dom du visade.

Börjes ar såna fast svarta. Men dom finns bara i en stl och jag tycker dom är jättesmå.

Jag är allergisk mot h**ks o b*rj*s :o Tyvärr, jag är hemsk men jag kan inte köpa annat än borstar och ev. grimmor därifrån.
Har sett de där bootsen i stallet och dom ser inte direkt fräscha ut, dom är inte direkt gamla heller.

bra tråd, jag behöver vita eller bruna!

bbgalon.jpg

Dom här finns på l*llh*st*en och kostar 95kr/2 st. Funderar på att köpa fyra set så man har, även om dom är svarta ;) På tävling/träning har jag ändå mina vita i mocca. Bruna vore snyggast men det kanske jag köper eskadrons mocca iaf.
Ska dit o handla inom en snar framtid, ska köpa benskydd, boots och lindor. Hojta om du är intresserad av att hänga med vetja!

norpar tråd

Nån som vet vilka som är stora :angel:
Har en valack med 4-5:or på tassarna alla boots är ju pyttesmå :crazy:

Min har fyror och jag har globus boots i stl XL bak och L fram, dom är stora. Att rida med har jag proffesional's choice large bak och medium fram, dom är väldigt generösa i stl.

Centaur skrev:
:p

Jag tycker globus bootsen är bra, dom med konstläderutsida. Finns iofs bara i svart men.. Kostar runt 100kr paret.

Såg vita globus igår:angel:

FadeAway skrev:
norpar tråd

Nån som vet vilka som är stora :angel:
Har en valack med 4-5:or på tassarna alla boots är ju pyttesmå :crazy:

Jag har samma problem som du!

Men gummi boots går nästan att få tag på i vilken storlek som helst.
I Neoprem är det betydligt svårare. Men globus är Stora och finns i upp till XL vilket är den största storleken som finns.

Event har ju sånna som eskdron. Billigare än eskadrons men inte lika billiga som globus. Finns i ganska många färger :)

Har samma problem som du. 5or +ringskor fram 5or+äggskor bak..YES de blir dasslock av de...;) Kanske får ha kvadruppelXL Nån som har nått förslag.. E lite inne på neoprenboots jag med.. Men dom får kosta vad dom kostar bara dom räcker till.

Sånna dära vanliga med sömmarna som ni snackar om har jag XL och dom e för små..:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 072
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka