Billiga neopreneboots

Sv: Billiga neopreneboots

nu kan jag lite tyska, men med lite fantasi är det inte svårt att gissa ;)

reitzubehör = ridtillbehör
Bandagen+Gamaschen = bandage & damasker, bootsen finns där.

aow tack :bow: gamaschen visste jag ju, det var samma sak på danska tror jag.

suisyola: så nu ska man köpa ordbok för att handla hästsaker? herrejösses :p

tackar tackar. jag tänkte säga att nästa gång du ser Wille kanske han har nya boots men det tar väl lite lång tid kom jag på :p

De har kavajer från Pikeur ganska billigt också och billiga och bra täcken. Hon som jag var och tränade hos i Tykland, Gp ryttare i dressyr, hade de flesta av sina täcken därifrån och det var bra kvalitet på grejerna

Jag kommer ruinera mig själv och mina föräldrar tusen gånger om p.g.a. den där sidan :o

Jag vet, jag försöker hålla mig borta därifrån men din tråd påminde mig om deras braiga boots som vi hade på hästarna.

Proffesionals Choise är stora, min har 4 or runt om och pc i stl XL passar perfekt. Håller helt ok och är inte så dyra, runt 200 tror jag.

Mina transportskydd är därifrån och de är grymma. Kostade typ 300 spänn för 4 höga på Equitana mässan förra året. Håller super

*sträcker upp en hand* Jag vill åka med om du ska åka å shoppa! :)

Tyvärr har jag inget tips alls på boots. Jag är toknöjd med mina Eskadron i neoprene/konstskinn i och för sig. :p

Jag har inget emot dig jag vill bara att Wille ska ha det bästa:angel: :rofl:

Jag ska sluta nu:D Skyll på mitt jobb där det är så lite att göra så jag hinner skriva i sådana här trådar

har haft många av dom som börjes har, fast jag vet inte om det är samma modell som dom har NU. dom innan va helt i neoprene o dom tyckte jag va bra!
sen har jag några från willab oxå, de är oxå bra. finns nog på granngården o eko bl.a.

jaaa klart jag ska med ;) måste köpa bruna benlindor eller nougat och så. men när tänkte du åka ?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka