Billiga reservdelar till trailer?

E

ecssory

Har en Kylinge kärra som måste fixas lite bl.a. påskjutsbroms och hjullager. Vet någon vart man vänder sig för att hitta billiga bra reservdelar?
 
Du kan ju alltid prova på närmaste bilskrot, dom brukar kunna ha beganade delar till olika släp. Iaf har bildemo i uppsala en del släp och husvagnar, fast hjullager bör du köpa nytt!
Lycka till :)
 
Köp inga hjullager på biltema... då får du snart byta igen. Biltema är billiga men inte något vidare bra, dom är dåliga på slitagedelar! Vet av egen erfarenhet! :smirk: Vissa saker är dom bra på.. Då är faktigst Micro bättre. :)
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
771
Senast: Fetaost
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 984
Senast: nexxa
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: attheedge
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 202
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp