Billigare variant av Pro Choice SMB Elite?

Estivuz

Trådstartare
Någon som vet om det finns en vettig kopia av dessa skydd till ett billigare pris? Eller är det originalet som gäller?
 
Premier Equine kanske? Använder inte den modellen av skydd själv så vet inte om de är vettiga men har sett dem i katalogen.
 
Jacson har en kopia, ingen aning om kvalitet dock. Billiga är de.
Själv gillar jag Iconoclast men de är ju minst lika dyra som PC (om inte dyrare)..
 
Jag vet inte hur den modellen är, men jag har damasker från Premier Equine som är skitbra. De är använda i stort sett dagligen i snart tre år nu, fortfarande hur fina som helst.
 
Någon som vet om det finns en vettig kopia av dessa skydd till ett billigare pris? Eller är det originalet som gäller?
Hööks damasker Sports Medicine Fairfield är en kopia på PC V-tech. Rymliga i Storlek, passar häst med tjockare ben. Hur de håller sig jmf m PC vet jag inte, men du kan köpa två uppsättningar för samma pris.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 400
Senast: Guldaskig
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 443
Senast: ptr
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 909
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 941
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp