Billigaste Wintec Cair

Sv: Billigaste Wintec Cair

Hittade faktiskt en dressyr dito i mina trakter för 3500 kr, trist att man inte har häst...

Fast å andra sidan vill jag ha en Isabelle (och gärna Bates). Tror jag köper sadel FÖRST och sedan gör som prinsen med Askungen. Går runt och provar till jag hittar någon som passar. I SADELN.

Låter som en vettig idé :p ;)

Jag lämnade med min wintec cair till hingsten så nu har jag ingen dressyrsadel mer, får väl praktisera barbacka ett tag :angel:

Men det är väl inga problem när man har en öltunna till häst :angel:

Jag tror faktiskt att de ska bli min nya paroll - sadel först, därefter lämplig häst till sadeln. Det går inte att lägga allt denna TID på att hitta rätt sadel till hästar som inte har vett att ha ett gott sadelläge! :D

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 269
Senast: Marita73
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Oknytt
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 105
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka