johannas

Trådstartare
Hej, jag är ett fan av Birdy. Tänkte kolla om det finns fler som lyssnar på henne här? Älskar hennes cover på Skinny Love och hennes nya låt Wings mest. Kram
 
Sv: Birdy !

Här är en till! :)

Fick upp ögonen när hennes cover av Skinny Love var med i The Vampire Diaries och tycker hela skivan är bra! Speciellt Wings, Words as Weapons och Light Me Up.
 
Sv: Birdy !

Här är en till som gillar henne!
Bodde 11 månader i Nya Zeeland där hon är mer känd och spelad på radio m.m. än här så har lyssnat en hel del på henne. Underbar röst! :)
 
Sv: Birdy !

Har börjat gilla Wings nu, även om jag tyckte den va lite tråkig från början.
Annars är ju People help the people fantastisk!
 
Sv: Birdy !

kl

Har nog bara hört Skinny Love, men den är fin tycker både jag och min lillebror. Har med den på en skiva som vi har i bilen, så lyssnar på den ibland.


//r
 

Liknande trådar

Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
995
Senast: Badger
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 304
Senast: Ramona
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
698
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp