Bukefalos 28 år!

Björn attackerade travhästar

Sv: Björn attackerade travhästar

Usch!!! tänk det liksom! bli attackerad av en björn när man är ute och rider! fy fan! aldrig mer utritt i värmland för min del!
 
Sv: Björn attackerade travhästar

I dagens aftonblad står det att attacken var påhittad och att det inte finns några spår av någon björn, även att mannen har trovärdighetsproblem.

/A-M
 
Sv: Björn attackerade travhästar

nej fy vem vill hitta på nåt sånt stackars björnen....tänk om de skjuter en oskyldig.
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Huga... Man blir ju inte mindre björnrädd efter det här!!
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Ush.. Men björnar finns ju över allt. Det var en björn för några år sedan som gick runt på cykelvägarna här där jag bor. (Småland-Kalmar)
 
Sv: Björn attackerade travhästar

nej fy vem vill hitta på nåt sånt stackars björnen....tänk om de skjuter en oskyldig.

Just nu är det en del som försöker driva upp rovdjurshatet. Och det gör mig riktigt förbannad! I mer än 30 år av mitt liv har jag kämpat för de 4 stora och att nu höra att en del männniskor, med jägarkåren i spetsen, försöker få allmänheten att känna skräck för rovdjuren gör mig både arg, ledsen och besviken på världens värsta och grymmaste rovdjur: människan!
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Björnar blir väl väldigt agressiva när de blir skadade? Dessutom förstår jag inte hur hästarna ska ha kommit åt att sparka björnen när de var frmaför vagn, och än mindre hur de kunde sparka på varann :p
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Björnar blir väl väldigt agressiva när de blir skadade? Dessutom förstår jag inte hur hästarna ska ha kommit åt att sparka björnen när de var frmaför vagn, och än mindre hur de kunde sparka på varann :p

Var det inte bara ena hästen han körde å dom andra två på släp?

Som en anan sa är detta bluff det har inte hänt, jag som bor i värmland väldigt nr munkfros har hört många munfors mäsnikor säga att det var löngn å han brukar ljuga denna man så det är bluff. Och han gör allt för uppmärkssamnet. Och ingen bvetrinär tycker detlinar björn skader på hästen . Och hans historia Jag vara aldrig rädd. jag är inte chokad Hahah säger jag bara. Detta är en bluff .Så jag rider lungt i skogen .
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Som en anan sa är detta bluff det har inte hänt, jag som bor i värmland väldigt nr munkfros har hört många munfors mäsnikor säga att det var löngn å han brukar ljuga denna man så det är bluff. Och han gör allt för uppmärkssamnet. Och ingen bvetrinär tycker detlinar björn skader på hästen . Och hans historia Jag vara aldrig rädd. jag är inte chokad Hahah säger jag bara. Detta är en bluff .Så jag rider lungt i skogen .


Inte för att vara taskig eller så. (menar verkligen det även om de låter sarkastiskt)
Men snälla lär dig stava.. Och lär dig svensk gramatik.
De är lite småjobbigt.
Kramisar
 
Sv: Björn attackerade travhästar

Hm, du stavade fel till grammatik själv... Nu vill jag inte hacka på dig heller men ärligt talat tycker jag det är bättre att alla skickar sådana påpekanden per PM och visar vilka ord som är felstavade. Det finns folk som har dyslexi tex och de kan inte hjälpa att de stavar fel men vi skall inte skrämma dem till tystnad för det! Jag såg att det var en del stavfel men förstod ändå. Dessutom kan jag själv ibland när jag är trött tappa bokstäver, kasta om bokstäver, tappa ord osv. Jag har en whiplashskada som gett mig de problemen och beroende på hur jag mår så kan det bli felfritt eller flera fel. Annars hade jag en gång i tiden för mer än 25 år sedan, 5 i svenska...

Ett tips är att öppna ett fönster med Word och skriva sitt svar där och sedan köra stavning på inlägget så det blir rättat. När man gjort det kan man sedan kopiera och klistra in inlägget i svarsrutan här. Då slipper man visa sina stavningsfel för andra och kan våga skriva hur mycket man vill! :p Jag borde göra det själv också när jag är trött egentligen!:o Är morgonmänniska och inte kvällsmänniska. Så nu är jag pigg och alert, 10 i 8 en lördag morgon när andra sover...

Detta var helt off topic! I know!
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästhantering Detta gäller inte min häst utan min systers, som jag dock rider 4 dagar i veckan och tränar ganska intensivt med. Det är ett sto, 7 år...
Svar
19
· Visningar
7 398
Senast: kvandi
·
  • Artikel
Hästnyheter (EK) Livingstone flyttar över tyngden till det andra benet, suckar lite och halvsluter ögonen igen. Han verkar rätt nöjd med...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Karlskoga-Kuriren) Plötsligt stod ett lodjur mitt i vägen. När Torbjörn Andersson och travhästen Cosmoz AT var fem meter från lodjuret...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: salander
·
  • Artikel
Hästnyheter (EK) En häst för hela familjen. Så beskrivs rasen Welshponny. I lördags var det stor ponnyutställning utanför Eskilstuna...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp