Björnfot!

Sv: Björnfot!

Varför köpa till sig problem när det finns hästar som faktiskt är friska! Det är mitt motto när jag ska köpa häst OAVSÄTT hur fin hästen än är!!

Mitt måtto är att om det är en fin häst med hov/benrelaterade problem så gör jag allt för att försöka fixa till det.

Tyvärr brukar mina kunder lita för mkt på mitt yrke så dom köper alla hästar som är fina, sedan blir det jag som ska balansera upp dom.

Denna häst går faktiskt att balansera upp, fast det kommer ta lite tid och gratis blir det absolut inte.

Med ett bra sammarbete mellan hästägare och hovis och en väl genomförd plan så kan man faktiskt lyckas med denna individ. Vi har lyckats med det flera ggr tidigare.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 268
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
415
Senast: cute_beast
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
796
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka