Blå/gult hjälmöverdrag

PrinceFair

Trådstartare
Tror jag blir galen! Har letat som en tok på alla sidor jag kan hitta efter
ett blå/gult hjälmöverdrag, men det är som förgjort :mad:
Om någon visste var man kan hitta ett sånt så vore jag väldigt glad :)

Sv: Blå/gult hjälmöverdrag

Du får väl skärpa till dig så du kommer med i landslagstruppen. Då får du väl ett lagom till VM. ;)

prova ring till sadelmakeriet på jägersro jag vet att dom kan fixa ett till dig precis som du vill att det ska se ut

tele nr är 040949808

är redan där :p men jag vill ha ett nu så det passar till resten av utrustningen :D

är ju fyra år kvar till nästa VM, i år nöjer vi oss med att satsa på JEM :angel:

Men herregud, då ska väl förbundet sy upp hjälmöverdrag. Åk till en internationell tävling med ett blå-vitt så blir det nog fart på symaskinerna! :devil:

köpte mitt på mantorps travshop, men använder det aldrig så det är till salu ;)

åhh, ge mig :D

nämen är det så att du vill bli av med det är det bara att pma mej...

Kefly 0142 - 214 16, syr upp hjälmöverdrag i valfria färger. Ring dem, de är både serviceminded och trevliga att prata med.

prova ring till sadelmakeriet på jägersro jag vet att dom kan fixa ett till dig precis som du vill att det ska se ut

tele nr är 040949808

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 423
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Lyan
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka