Blå reflexer?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lolouice
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 077
L

lolouice

Någon som har blå reflexer till sin häst? jag såg en tjej som hade det idag men glömde fråga var hon köpt dessa. Någon som vet var man kan få tag på dem och eller om de är bra?

MVH Louice

Sv: Blå reflexer?

Jag vet inte vart man kan få tag på blåa reflexer, men däremot så har jag för mig att jag läst något reflextest i någon tidning. Där kom de fram till att de gula reflexerna är dem som syns bäst.

Okej.. Jo, tycker bara att de var så coola :rofl: Måste bara känna på allt skummt som finns, gröna stigbyglar allt. Oavsett om jag ska ha eller inte eller om det är snyggt =D.

Tack iallafall..

Jag har blå benreflexer - köpte dem på Granngården! Dock har jag alltid dem på höger sida, dvs den som är inåt vägrenen... De gula syns som sagt bättre!

TACK! måste dra mig dit och kolla någondag. De är ju ashäftiga! :smirk:. Var de mycket dyrare?

juste... vilket "märke" är de i också?

/Lollo

Jag har hittat på lantmännen och nån vanlig ridsportaffär.

:D

Nu blev jag meed intresserad! Synd bara att det är så långt till närmaste granngården.
Mne stor en del av tråde, vet nån vart man kan köpa rosa reflexer? Dom har haft på hööks men har ju inte kvar dom

Hmm rosa reflexer. Råkade lägga ut två st sådanahärna trådar, på den andra sa någon om att det fanns på "hennes" ridsportbutik. Du kan ju alltid fråga.. jag skulle vilja veta märke så man kan kolla på internet =D

Vill ha häftiga reflexer nu!! =D.

/lollo

Får jag också låna en del av tråden? ;)
Någon som vet var man kan hitta gröna reflexer?

I "mitt" stall (som också är ridskola) finns en låda med reflexer för ridskolehästarna. Gissa om jag frossade där för några år sen när jag lånade en jääättesöt liten svart lurvtuss som passade i allt :D Tror han hade benreflexer som var gröna, blå, rosa och orange (en färg på varje ben) :rofl:
Det är kul med färg! :D

På granngården har jag sett diverse färger på reflexerna...

Ska nog åka till någon granngården någon dag.. synd att det inte finns någon nära mig bara... :mad:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 428
Hoppning Såg idag en blå tunga på hopphäst på GHS. Syntes tydligt från min plats i TV-soffan- Såg också hästar som gapade med skarpa bett i...
Svar
18
· Visningar
1 646
Senast: Shaggy
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka