Blå utrustning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HubbNubb
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 080
H

HubbNubb

Har hittat kul blå greijer till min kommande häst/skötis. Men jag saknar blåa lädergreijer. Komplett träns och grimma mm. Det enda problemet är att hästen är en X-Full. Finns det nån som vet var man kan hitta sådana här produkter?

Gärna även tips på boots och benskydd som är marinblåa. Eller vad som helst som är blått. :love:

Tacksam för er professionella hjälp!

:bow: :banana: :bow:

Sv: Blå utrustning

Kolla tråden som heter Utrustning i speciella färger... Där finns mängder med blått!

/Camilla

Camilla_H skrev:
Kolla tråden som heter Utrustning i speciella färger... Där finns mängder med blått!

/Camilla

Därifrån fick jag en massa tips, men inget blått läder.

Här kan du hitta träns, tyglar, förbygel med martingal och benskydd i blått läder. Tränset finns upp till full men en här på Buke har ett sådant träns till sin nordsvensk som drar x-full och det funkar fint.

Här kan du hitta boots och benskydd i blått.

Sweet skrev:
Här kan du hitta träns, tyglar, förbygel med martingal och benskydd i blått läder. Tränset finns upp till full men en här på Buke har ett sådant träns till sin nordsvensk som drar x-full och det funkar fint.

Här kan du hitta boots och benskydd i blått.

Kan den som köpt dessa träns och dylikt till nordsvensken skicka PM? Har några frågor!

Tackar massor! :banana:

Elshacera skrev:
Läderträns i ljusblått eller denim (mörkare blå)??
Skulle det kunna passa?

Boots xl kanske?
mvh EL

bilder? Boots är passliga i storlek L.

Skrev till försäljaren och hon sa att tränset väl passar ett kallblod och att de skickar till Finland! :bump: :banana: :bump:

Nu blir det snåla tider igen! :) Vill ju ha allt i blått! :P

Letar nu boots i babyblå nyans. Men kardborr fastsättning.

Hubbnubb: Har Pm:at dig nu. Det är jag som har rött och blått till mitt kallblod. Svarar gärna på frågor.

Hööks har just nu en kornblå grimma som finns i x-full för 29 kronor om du handlar för 150.....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Nu har vi äntligen hittat vårt hus med tillhörande ladugård som nu ska byggas om till stall :banana: Det är inte stort, inte lyxigt men... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 722
Senast: majha
·
Utrustning Jag har precis skaffat mig en Nordsvensk Brukshäst, och han kommer behöva storlek X-full i träns/grimmor. Jag provade Hööks... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 340
Senast: Lydia
·
Trav Nu behöver jag hjälp igen... Suck :crazy: Har fått in en ny häst i träning, en sexårig valack. Han är i full kondition och på så sätt...
Svar
8
· Visningar
7 661
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka