Black Coffee

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Danaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 361
  • Visningar Visningar 42 684
Hej! länge sedan någon skrev om BC och hans avkommor här, så nu tycker jag att vi fortsätter! Här i Karlskoga finns en härlig kille född 28/6 2015.
han heter Northern Mirage och har en fullblodsmamma som heter Northern Daylight (e:Diaghlyphard u.Northern Actress ue. Longleat). Coffee var ett självklart val för oss! Läste att Coffe har gett lite blyga fölungar men inte har vi märkt av något sådant inte! han har varit mycket social redan från början och en riktig pratkvarn <3

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 253
Senast: Piaff
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Pinus
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 440
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka