• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare anna_86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 867
A

anna_86

Jag har ett litet problem nästan varje gång jag har tävlat och det är att jag får nästan som blackout inne på banan, hjärnan verkar sluta fungera:smirk: och sen när jag kommer ut från banan kommer jag kommer knappt ihåg hur jag har ridit. har inte tävlat så mycket så det behövs säkert mer träning men finns det nått man kan göra för att behålla koncentrationen även inne på banan?
det här lät lite konstigt men hoppas nån förstår vad jag menar:)

Sv: Blackout?

Jag vet vad du menar!! Jag känner igen mei där!! :)
Men jag vet inte vad man kan göra åt det...:( men det har i allafall blivit lite bättre för mei med tiden :smirk: men jag vill också gärna höra ifall nån har några bra förslag för att träna bort det...:p

det lär väll ha att göra med att man är lite nervös och ovan men det är ändå välldigt störande att inte vet hur man har ridit:crazy:

Finns det inget enklare, snabbare sätt att träna bort det???:( :cry:

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 470
Senast: zarmino
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 887
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka