Blågröna tråden

Constance

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på er utrustning som är "blågrönt"! :)

Allt som är blågrönt, turkos, petrol, mint, cyan, aqua och andra namn på färger som kan klassas in i "blågrönt" :D

Sv: Blågröna tråden

26428061.jpg

Konstig färg på bilden, men det är iaf ett ljusturkos eskadronschabrak. Har matchande lindor till med.

Snyggt! Du har ingen bild på hur färgen ser ut? Eller när det ligger på en häst? :)

Läckert!:d

Min turkosa utrustning, vissa saker är dock mer åt det blå hållet.
Fleecelindor:

Fleecetäcke (mudbeige med turkosa detaljer):

Träns:

Pannband:
90507_1221931291_46463967.jpg

Schabrak:

89659_1213534090_46463649.jpg

Senast ändrad:

Det här köpte jag på tradera. Det skulle vara turkost men är nog mer åt det ljusblåa hållet

Oj, jag hade visst inte bilder på mer av min utrustning :o

Finns det turkosa elastiska lindor? Hittar bara fleece, och det känns som stallbandage tycker jag. Har ett turkost kantband på ett schabrak att matcha till!

KL:)
Transportskydd med matchande täcke från Globus. Synd att vi inte är ute och åker så mycket, dessa är oanvända.

I2162453W640H480V20090724T190923Z.jpeg

Det är lite grönare egentligen, och lyser rätt bra i solen.
Jag har inte hittat något märke på den, så det vågar jag inte svara på.

*kl*
Tänkte försöka väcka liv i denna tråden igen. Finns de fler som har turkosa tillbehör?
Skriv gärna vart ni köpt de också :)

rk3_127729441.jpg

Grimma och grimskaft, köpt i Frankrike

Vädligt fint! :D Oj, 1,70 lät ju rätt stort!:p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 694
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 730
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 604
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka