Blått halstäcke i fleece...

event har (odal) sen har även horsesaver ett klarblått med hals.

du har välla ett blått horsesaver om jag inte minns fel?

Jo, men det ju alldeles för stort, trots att det är 135.

Skulle gärna vilja ha ett lika fast i 125 då. Men vart finns dom? På Lillhästen i stav finns dom inte i blått som det verkar.
Någon annanstans?

ahhh

jag vet att horselife har såna, de som ligger vid hööks i upplands väsby, fast d kanske e en bit o åka? :angel:

Här är det alltid loppis... :rofl:

Hade hoppats på att Vålbacken skulle ha nått snart, men det verkar inte så...

jag beställde 2 st från exklusive. kan inte rekomendera dem! Var enormt stora i storläken. ena hästen kunde ha ett täcke som var 2 storlekar mindre än han normalt har.. de var väldigt smala i halsen gick inte att stänga. (hästen har smal hals) så dom åkte tillbaka. var ca 3 veckor sedan har fortfarande inte fått pengarna tillbaka!

Normala. Pållan har 145 på alla täcken och dom brukar sitta så, (ngt för långa i rumpan på henne) Men det är ett normalt 145 iaf.

Liknande trådar

Utrustning Någon som erfarenhet av halstäcken i fleece? Fungerar det under utetäcke ell
Svar
1
· Visningar
206
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka