Blir illamående när jag läser och ser bilderna

Jag har inte läst domen eller sett bilderna men i många fall är det ju folk som larmat men det liksom inte hänt något efter det, flera gr har jag även sett personer som försökt att göra ngt istället blivit uthängda på nätet och anklagats att vilja förstöra.
Upplever att många säger att det är ”svårt med stora namn”.
 
Läste kommentarerna under en av artiklarna om denna personen och en tjej la ut bilder på hästarna 😭
Dessutom skrev hon att hon med andra anmält och legat på i flera år till Länsstyrelsen i Gävleborg 😭🤬
Om det är sant så blir man ju vansinnig!
 
Läste kommentarerna under en av artiklarna om denna personen och en tjej la ut bilder på hästarna 😭
Dessutom skrev hon att hon med andra anmält och legat på i flera år till Länsstyrelsen i Gävleborg 😭🤬
Om det är sant så blir man ju vansinnig!
Vart kan man se bilderna?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är drygt två veckor sedan fälttävlansryttaren Sara Algotsson Ostholts häst Chacco’s Crack dog då hennes hästtransport började brinna...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Kilauea
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricsons bok finns nu i handeln, några veckor tidigare än planerat. Här kan du ta dig en första titt på några av bokens alla...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon blev ingen youtuber – men väl en hästfotograf. Caroline Åhrman drygar ut studiebidraget genom att fånga hästar i flykt och på...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp