Blir så besviken på H**ks*grrr*

Men det är väl bara ringa Valbo och höra om de har den inne och åka dit och köpa den? Hur svårt kan det bli? Valbo har ju dessutom öppet sju dagar i veckan och väldigt generösa öppettider. (Jag vet hur långt du har, jag bor i samma krokar som dig).

Nu har jag ingen Gävleresa inplanerad just för dagen, men jag kan hojta när jag ska ditåt så kan jag om jag får pengar köpa en padd åt dig?
 
Jag tycker den fungerar förvånansvärt bra för att inte kosta mer.
Har funderingar på att beställa en till, tror dom håller ännu längre om man har någon att byta med.
Och formen tycker jag inte är konstig. Okej, den är inte riktigt lika lång som en riktig fårskinnspad, men jag behöver ingen pad som sticker ut så mycket bakåt. Det räcker om den slutar straxt efter där sadeln slutar.

Och fårskinnspadden har jag inte använt sen jag köpte padden från Hööks. Har nämligen svårt att rengöra och tvätta den med mina onda fingrar.
 
Det vore jätte bussigt om du ville höra av dig om du skall dit :bump:
Om jag inte får tag på en innan :)
 
Menar du den med quiltad vit ovansida? Jag har den och den passade inte alls bra med sadeln. Du kan köpa den av mig om du vill, oanvänd... :idea: En hundring?
 
Måste faktiskt säga att jag tycker att det är tvärtom! I somras beställde jag grejer ur både H**ks och B**jes samtidigt. Börjes tog det 5 dagar innan jag hade paketet, med allt jag beställt. När jag beställde var det ett nosludd som var slutsålt, efter en månad fick jag hem ett brev där det stod att paketet var försenat (nä skojjar du??!) och att nosluddet fanns, men att ett täcke jag beställt var slutsålt. Täcket fanns för övrigt med och var INTE slutsålt när jag gjorde beställningen. Paketet skulle komma inom en vecka. Tre veckor senare kom paketet. Både nosluddet och Täcket var med, däremot var ett träns restnoterat och det skulle komma en månad senare...

Jag beställde i juli, men det var först i slutet på september som jag hade fått alla grejer... Lite irriterad och besviken!!

Samma sak hände en kompis nu när hon beställde. De sa att det skulle ta 10-14 dagar, men det tog 2-2,5 månad...
:mad:
 
Det är smart att göra så.

Då lägger folk in en beställning på padden och eftersom man har en beställning liggande så plussar man på med tiden istället för att handla någon annanstans..... eftersom man ändå har en order liggande och det är kul att handla :smirk:.

Padden är en lockvara.
 
det har du nog rätt i att det är :crazy:
Men jag har köpt en begagnad nu :rofl:
Så rätt åt H**ks :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 713
Senast: anna_panna
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 987
Senast: jemeni
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 298
Senast: Cocos
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 216
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp