Blir så trött på mig själv!

T

The_Last

Skulle tagit mig till Täby Galopp igår var d tänk.. Ville se Prince Valentine starta... Beslutade i sista stund att jag skulle stanna hemma istället, kan ju kolla loppet hemma..

Jahapp,kollade resultatet; Han vann !! :bump:
Jätteskoj !

MEN! när jag kollade på vinnaroddset var d inte lika kul... Han stod i 92 ggr!!
Jag spelar ALLTID minst 20 kr/vinnare på honom! VARFÖR tog jag mig inte dit igår!! :devil: :devil:
Jaja, man kan alltid vara "efterklok".. men ååh... :crazy:

Hehe, kände att jag ville skriva av mig bara... ;)
Kul att han vann iaf!! :bow: :banana:
 
Ja sånt kan man gå och reta sig på i veckor.. ;)

Nått liknade sa min ridlärare när hon inte satsade på One Down en häst från stallet när han sprang och vann.. Kommer inte ihåg hur mycket d va men mycket.. *haha* :p
Hon trodde att han va alldeles för trött i sina gamla ben.. Men nej då, d tyckte inte han.. :cool:
 
sa samma sak när floosan blev placerad o gav typ 365 ggr pengarna :p
 
haha, nej, d e fan sant! När jag e där o satsar pengar lyckas hästarna (ALLTID!) komma in som sista häst... :D ;)
 
Prince Valentine är jätte läcker och jag skulle aldrig missa ett löp med honom. en otroligt charmig häst att rida och hålla på med.
men när man för en gångs skull inte spelar då vinner han naturligtvis...:smirk:
men det är nog sant att hade man sattsat så hade han gått halvdant.. :confused:
 
Javisst, så är det, jag har slutat spela på mina passhästar och mina egna hästar för antingen kommer de sist eller så bryter de benen... :angel:
 
minns när jag var på täby en gång och spelade vinnare-plats på två hästar i ett löp vilket inte gick hem.

Så stod jag och kollade på två hästar som skulle vara med i nästa löp och kunde inte bestämma mig för vilken jag trodde på mest men så spelade jag iafl vinnare-plats på nån av hästarna för ville inte spela det på båda för jag hade haft otur i löpet innan.
Självklart kom de etta och tvåa men inte i den ordningen jag hade spelat.

Hade jag spelat som i löpet innan hade jag fått 1000:- och nu fick jag typ 50-60 eller nåt...

muppigt. Jag som hade gått och suktat på ett plastträns också för skojs skull. Men vinsten räckte inte :smirk:

Hehe :p
 
D e fördjävligt.. :crazy:

Vet inte hur många ggr jag gjort ngt system o sen inte lämnat in det, och d visar sig sen gå in.. :smirk:
Men ääh.. jag får skylla mig själv..
 
Åhh!!
Fast jag vet inte vilken färg jag vill ha men har funderat på att köpa ett mintgrönt och ett mintgrönt schabrak och sedan mintgröna knopp-rosetter som finns på willab. Och sedan vara med i en hoppning på ridskolan! :rofl:

Fast jag har ju köpt BRUNA eskadron-benskydd och strykkappor och ska köpa ett brunt schabrak också... Vad tror du om det? Brunt till en skimmel med svarta ben!?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp