Luff

Trådstartare
Jag har sökt...
Hur får man blixten att vara på?
Alltså även i bra ljusförhållanden. Ute tex.

Sv: Blixt D40

det brukar räcka med att klicka på knappen för att få upp blixten, så är den väl uppe brukar den lösas ut.
man kan även kolla i menyerna om det finns olika lägen för blixten. auto, alltid, aldrig.

på framsidan av kameran sitter en liten blixtknapp, tryck på den så åker blixten upp!

du kan välja olika blixtinställningar beroende på vilket läge kameran är i (tex auto, makro osv) och då håller du in blixtknappen på framsidan samtidigt som du snurrar på det svarta snurrhjulet.

Senast ändrad:

Vi testar medans jag skriver.
Blixtknappen gör inte så blixten åker upp. Den ändrar bara styrkan tydligen.
Vi har nu fällt upp blixten och snurrar på svarta hjulet...
återkommer om hur det fungerade.

Funkade att trycka på knappen - när man hade P,S,A eller M inställt.
Tack.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka