Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blir GAALEN. Har läst lathunden men fattar fortfarande inte. Hur lägger man in en topp bild dvs en bild på bloggen som inte är ett inlägg, dvs alltid ligger där högst upp utan att flyttas ner när nya inlägg skrivs? Jag har mixat med URL koden och lagt in den i mallkoden men det hjälper inte, blir fortfarande ett inlägg med en bild, inte en topp bild. blir tokig! tack!
Tack snälla du! Jag har lyckats lista ut det nu, det var mallen jag valt som inte visade var url länken skulle ligga, sen bytte jag mall och då blev det tydligt.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kropp & Själ
Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...