bloggdesign

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 416
S

__Stilett__

hur får ni snygga designer till era bloggar?
har sett att det finns en hel del mallar om man har tex wordpress...men va svårt o hitta till blogg.se

har ni några tips?

Sv: bloggdesign

Ett tag sökte jag bakgrunder genom att googla, sparade dem sen och la in på blogg.se. MySpace brukar ha mycket bakgrunder som även går att spara ner och använda som bakgrund på bloggen. Numera så använder jag mest http://www.mera.se/PMS.html när jag gör bloggdesign på blogg.se för jag gillar mer enfärgade bakgrunder än mönstrade ;)
Jag ändrar i stilmallen och kodmallen för att få som jag vill, innan jag lärde mig så hade jag mycket hjälp av designadinblogg.se

Senast ändrad:

förut sökte jag stilmallar genom att googla stilmall.

då fick jag upp många gratis stilmallar som man bara kan klistra in :)

nackdelen är ju att man blir ju inte unik..

Det mesta kan man fixa själv, om man vågar testa sig fram och inte är rädd för att göra fel.

Här finns många bra och användbara tips, som gäller framförallt blogg.se:

Designa bloggen

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 722
Senast: Bullen22
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 652
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka