Bloodstock agents

Topolino

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av att anlita en bloodstock agent (vad heter det på svenska)? Är de värda det de kostar och finns det några bra skandinaviska?

Har börjat inse att hästar som är söta inte nödvändigtvis springer bra så det kanske är säkrast att låta någon annan sköta hästhandlandet... :o

Sv: Bloodstock agents

Lars Kelp. Börje Olsson.
Uppis ?

De tar väl 5% och har hittat bra hästar och fixar allt, så man bara behöver betala... och det får man ibland, så det gäller sätta gränser.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 503
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 981
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 704
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 594
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka