Bluetooth headset till iphone

Fast jag behöver inte trycka på knappen när den säger connected, samtalet är redan uppkopplat då? :confused:

Jag har BThörlurar från Kjell&xx för 149 kr, kommer i flera färger.. Va så nöjd att jag köpte ett par till...
Enda nackdelen kan väl va att "prattiden" bara är 5 timmar... Men ljudet är kanon... Har tom på lägsta volym som går jämt...

Men varför skulle ett par BT lurar inte funka med just iphone ? den går ju som sagt via bt å har ju inte med telefon som så att göra...

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 830
Senast: Sirap
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 786
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka