JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bo Westergård dömd till två års avstängning
Moderator
Hästnyheter
Efter händelsen i förra veckan där avstängde Bo Westergård medverkade i träning trots att det bröt mot reglementet, meddelar nu Anette...
Hästnyheter
Bo Westergård fick sin licens indragen efter en dop-ningsdom. Nu har DNT tagit honom på ”bar gärning” med att hjälpa till hos Anette...
Hästnyheter
För två veckor sedan dömdes Bo Westergård till två års avstängning. Ingen part har valt att överklaga. Därmed står domen nu fast. ...
Hästnyheter
Två års avstängning blev domen för Bo Westergård. En dom som han menar är orättvis och vilken han över-väger att överklaga. ...
Källa /...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Tack :heart
För mig är det nog lika illa, men det beror nog på att min rädsla grundar sig i just tidigare (inte positiva) erfarenheter...
Liten
1 minut sedan
Svar: 1 456
Visningar: 52 258
Allmänt
Yngre kille
Relationer Nej, det spelar ingen roll alls.
Mitt ex vara 6 år yngre än mig, jag var 33 och han 27 när vi träffades.
Sen har det blivit att jag...
Bison
3 minuter sedan
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Mja, det är en trevlig, lagom stor hund som inte fäller, inte är översocial som en labbe och som är aktiv utan att vara superkrävande...
Sel
48 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 1 390
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag är inte betrodd att gå själv på toaletten, så fort jag sätter mig kommer lille Skrutt springande och kastar sig upp i famnen på mig...
Mia_R
Idag kl 18:47
Svar: 1 128
Visningar: 58 817
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Äntligen betesstid och massor av djur att kolla till om dagarna :love:
Det ska snart upp ett gäng kvigor på fjället, får se om jag går...
Migo
Idag kl 18:38
Svar: 1 244
Visningar: 74 909
Hund
Hur ska man tänka vid ponnyköp till barn
Hästmänniskan Jag höll på med tävlingsdressyr främst. Och att sitta på en storhäst med gång och temprament därefter var ett stort steg när jag hade...
Stergo
5 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min Lilleman är livrädd för kossor så jag är lite glad över att bonden har slutat med dom även fast det är ledsamt.
sweep
16 minuter sedan
Svar: 1 293
Visningar: 101 086
Grenar
Atletix
Hästvård Jag har hittat flera ställen i amerikanska texter som säger att argininet hjälper pga ökat blodflöde. Men det verkar mest gälla...
Lavinia
16 minuter sedan
Svar: 240
Visningar: 23 906
Vård