• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Nehalennia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 914
N

Nehalennia

Hejs!!! Ny här och lyriskt intresserad av AR. Nästan kittlar i magen då jag får veta mer och mer och ju mer jag får veta desto mer vill jag veta! (Inte haft koll på ämnet så länge.) Någon som kan rekomendera några bra böcker som förklarar bra hur man jobbar med en häst från marken? Andra bra böcker ang AR oxå!

Sv: Böcker?

äum... som sagt så är jag ny här och får skämmas nu men vad menar du med den "nålade tråden ovan"?

Sv: Böcker?

Den översta tråden med en nål brevid det menas att den liggar alltid där överst, boklistan heter den

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 495
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
735
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Pinus
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka