Bukefalos 28 år!

Bodil Hallencreutz

YesBox

Trådstartare
Är det någon som vet hur det går med dopingfallet med Bodil Hallencreutz? Det är ju snart ett år sedan det hände..
 
Sv: Bodil Hallencreutz

Jag läste också det. Nu har det ju gått snart ett år, borde varit klart för längesedan. Men har du läst något om när dom kommer ut med domstolsbeslutet?
 
Sv: Bodil Hallencreutz

Nej, det är väl inte klart ännu så vitt jag har förstått. Men jag har å andra sidan inte varit speciellt nyfiken på det. Det blir som det blir...
 

Liknande trådar

Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
1 892
Senast: ameo
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Hästnyheter Fyrspannskörningen har en världscup som snart drar igång - det är startsignalen för inomhussäsongen. En av deltävlingarna går under...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 672
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp