Bukefalos 28 år!

ishorses

Trådstartare
Har letat efter boken "Akademisk ridkonst - Bent Branderup" men hittar den inte nånstans, var kan man köpa den?

/Anna
 
Sv: böcker?

Du får nog leta begagnat eftersom boken verkar tagit slut hos boksäljare och inga fler har tryckts upp.
 
Sv: böcker?

Den verkar bara finnas på danska eller tyska om man vill köpa den ny. Om du vill ha den på svenska får du nog söka efter begagnade.
 
Sv: böcker?

Såg att den fanns att köpa på Livrustkammaren för någon månad sen. Ring dem. De kanske har exemplar kvar?
Jag lade märke till den eftersom jag läst att den inte ska finnas att köpa längre.
 
Sv: böcker?

Jag har hittat många böcker som inte längre är i tryck på antikvariat.net. Vet inte om de har facklitteratur också, jag har bara köpt skönlitteratur, men kan vara värt att prova.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anna Lindh håller till utanför Nyköping, är licensierad Bent Branderup-tränare och undervisar i akademisk ridkonst. Anna har sysslat...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den akademiska ridkonsten är till för alla menar tränaren Anna Lindh. Här bjuder hon på en grundläggande övning som du kan anpassa efter...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: Myrten
·
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 409
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp