Boende Arlanda

Barbabelle

Trådstartare
Vart bort ni när ni behöver boende 1 natt på Arlanda? Eller precis i närheten typ max ett par km ifrån Arlanda? Så billigt som möjligt gärna med transfer.
 
Vi brukar bo på Good Morning Arlanda. Har schyssta priser på parkering, väldigt tidig frukost, transfer och brukar ha bra pris. :)
 
Comfort hotel Arlanda Airport. Inte det billigaste skulle jag tro, men du slipper transfer och kan promenera till alla terminaler (går att gå inomhus vilket är ett plus vintertid om man vill slippa släpa på jackor osv)
 
Har alltid bott på Quality Hotel Arlandastad (nytt namn nu) - har varit hyggliga priser, fri transfer och inkluderad parkering till bilen upp till 7 nätter (och tidig frukost).
Standardpriset nu där verkar vara 995 SEK för 1 natts boende i dubbelrum, 7 dagars parkering, frukost och transfer.
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: jemeni
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 943
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel
Radannons Jag tänkte kolla om det är någon som kan tänka sig att hyra ut ett lämpligt boende/hus till min mamma där hon kan bo så länge hon klarar...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: Wille
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 327
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp