Börjes orkan täcken??

G

Grevinnan

Något att ha???
Har en växande unghäst som bara kommer att ha det i vinter så jag vill inte köpa för dyrt.
 
Det har fått bra kritik här på Buke.

Ponnyn i mitt stall har ett sådant regntäcke, men det är bara använt en gång ännu, men då ösregnade det hela dagen. När jag kom framåt kvällningen och tog in dem var ponnyn fortfarande helt torr under täcket.
 
MIn kusin har ett sånt som hon är nöjd med (har inte haft det så länge). Hon sa att det var snyggt också som ett plus i kanten..
 
Vet inget om täcket, men varför ska en växande unghäst ha täcke:mad:??? Borde klara sig fint med päls
 
Vad bra, då köper jag ett sånt!!!
Mina klippta pållar har täcke och alla går ute från sex på morgonen till åtta på kvällen vilken väderlek det än är.
Och om det "pissregnar" hela dagen så HAR unghästen täcke på sej, men långt ifrån varje dag.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för system att välja på idag om man vill att en tränare ska kunna kommunicera med två elever, t.ex på en framridning...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Linda_A
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 833
Senast: BornAgain
·
Utrustning Någon som gjort? Med vad? Eller är det kört om de börjat ta in lite vatten? Har hört att dagens täckesmateriall på de flesta täcken inte...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp