Boett eksemtäcke till shettis?

huggabugga

Trådstartare
Hej!

Jag har en shettis som brukar ha 105 i täcken. Behöver nu ett nytt eksem täcke då hans är trasigt. Boett ska vara ett bra täcka har jag hört. Hur är de i storleken?
Min shettis är ca 103-104 cm. Behövs storlek 1 eller 2. Vad tror ni som Kan?

Hej!

Jag har en shettis som brukar ha 105 i täcken. Behöver nu ett nytt eksem täcke då hans är trasigt. Boett ska vara ett bra täcka har jag hört. Hur är de i storleken?
Min shettis är ca 103-104 cm. Behövs storlek 1 eller 2. Vad tror ni som Kan?

Har för mig att de har en mått tabell. Är det en grov shettis med större bringa/bog hade jag valt den lite större storleken. Är du osäker på storlek ring o fråga på Boett.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Elektron
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
268
Hemmet Jag har ofta med mig 1-2 mackor till stallet och snart börjar det bli för varmt att bara ha med dem i en vanlig matlåda. Jag har... 2
Svar
23
· Visningar
1 002
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka