Boett exemtäcke - pris på förra årets modell

kopur

Trådstartare
En bekant har erbjudit mig att köpa ett Boett exemtäcke som knappt är använt. Det är köpt 2004 och är varianten utan maglapp. Täcket är jättefint och jag ska få köpa det för halva ord pris - ett kap tycker jag! Men nu hittar inte säljaren sitt kvitto och denna variant av täcket säljs inte längre... Är det någon som har en aning vad ett sådant täcke kostade om man köpte förra året?

Sv: Boett exemtäcke - pris på förra årets modell

har för mig att täcke med magplatta kostade 1800kr

utan var kanske 12 eller 1300

Jag har gissat att priset låg där någonstans också. Jag köpte ett nytt förra sommaren, men det var ett med magplatta, så därför är jag inte säker på vad den "lilla" varianten av täcke kostade.

jag betalade 1400
dessutom fick jag sy på mera tyg för täcket for runt ock satt illa

Liknande trådar

Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 836
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt... 2
Svar
22
· Visningar
3 695
Senast: Lena_B
·
Foder & Strö Betet torkar bort i värmen. Fortsätter det såhär är jag utan bete i juli :eek: Och jag brukar ha FÖR MYCKET bete, men den här våren och...
Svar
16
· Visningar
1 725
Senast: Invinciblestables
·
Utrustning Jag håller på och säljer ut lite begagnad utrustning som inte använs längre i hopp om att få in lite pengar att handla Nya grejer för på...
Svar
5
· Visningar
1 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka